مرکز مشاوره تحصیلی

ساخت وبلاگ
مرکز مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مرکز مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تحصیل مشاور daneshgah بازدید : 367 تاريخ : يکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت: 15:22

مرکز مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مرکز مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تحصیل مشاور daneshgah بازدید : 346 تاريخ : شنبه 26 مرداد 1398 ساعت: 19:46

Essence ، یک انتشارات سیاه زنان که در سال 1970 تأسیس شد ، مأمور شد تا مصاحبه هایی با هنرمندان تجسمی زنان سیاه پوست انجام دهد که در دهه جدید کار می کنند. یک یادداشت نوشتاری Essence در مقالات جودیت ویلسون ، مورخ سپتامبر همان سال ، درخواستی را برای تخصص ویلسون در تشکیل لیست هنرمندان زن سیاه نشان می دهد ، لیستی که به جز نیروگاه چند ملیتی لوازم آرایشی Revlon به کسی ارسال نمی شود. در انتظار پیش بینی احتمال "Ambers جلا زده" که قرار است در سال 1981 اجرا شود ، Essence خود را با همکاری Revlon و تلاش های خود برای پیشبرد یک کمپین که برای "درگیر کردن هنرمندان زن سیاه در سراسر کشور" ساخته شده بود ، قرار داد. Polished Ambers ، خط آرایشی Revlon برای زنان سیاه ، یک کارزار کوتاه مدت بودکه در سال 1975 با تلاش برای "جذب بازار قومی پستی" آغاز شد. این برند بسیار هنری ، تا حد زیادی خود را از طریق تصویری چشم نواز به جای توصیفات محصول ، به مخاطبان خود معرفی کرد. با استفاده از قدرت تأیید تصاویر ، تبلیغات Polished Ambers مدل های سیاه مانند ایمن را به نمایش گذاشت، پگی دیلارد تون ، و گیل کندریک. امضای معامله بی سابقه دو ساله و شش رقمیمبارزات انتخاباتی Revlon با ایمان ، به تجارب سیاه به زیبایی تجارتی که به عنوان شرکت بلک (Black Enterprise) ارائه می داد ، پرداختدر سال 1978 خاطرنشان كرد ، مشاغل آرایشی و بهداشتی متعلق به بلكس مدتها بود كه از این امر انكار می شدند. با اتخاذ یک زیبایی شناسی و قاچاق تجدید نظر در تجدیدنظرهای عاطفی ، تعدادی از آگهی های جلا دهنده امبرز ، زنان سیاه را در پالتوهای راسین و / یا پوشیدن شرکتی نشان می داد ، تصاویر آنها در کنار شعارهایی که حاکی از آگاهی از سیاست زیبایی نژادی با آفریقایی آمریکایی ها بود ، تثبیت شده است. یکی از آگهی ها می گوید: "لازم نیست زیبایی دیگران را قرض بگیرید." به نوعی ، کهربا ، الهام بخش برای انتخاب نام لوازم آرایشی و بهداشتی ، شهادت دیگری برای زیبایی "بی قرض" است. کهربا با رنگ آمیزی پر جنب و جوش عسل ، کهربا سنگ قیمتی است که بخاطر رنگدانه و جذابیت غیرقابل پردازش از آن استفاده می شود. به شکل خام ، کهربا می تواند به رنگ زرد ، سبز ، قرمز ، آبی ، قهوه ای یا حتی نارنجی ظاهر شود. این کشور به عنوان منبع تهیه داروهای عامیانه و جواهرات ، منبع چندمنظوره ای است که از دوران باستان به دست می آید. کهربا جلا ، که برای آن کمپین زیبایی قومی Revlon نامگذاری شده است ، به عنبر کهربایی را طی کرده است اشاره دارد. جلا دادن باید به نفع تولید درخشش گرم شود و تحت فشار قرار گیرد. در رابطه عمدی خط آرایشی با این تکرار کهربا ، Polished Ambers خدمات را به زیبایی تحت فشار تبدیل می کند. صفحه از کتاب تبلیغاتی جلا Ambers. مجموعه تبلیغات Revlon ، مرکز بایگانی ، موزه ملی تاریخ آمریکا ، موسسه اسمیتسونیان. در یک آگهی "Polished Ambers Polished" در سال 1977 ، یک ایمان جوان توسط پیتر بیر ، عکاس مد و حیات وحش و مد عکس گرفته می شود که به طور مشهور در سال 1975 دانشجوی جوان دانشگاهی را پیدا کرد که سوپر مدل شده بود. سوپرمودل. گردنبند طلایی ، که مانند یک گره سبک به یقه های گسترده مصر باستان می خواند. گسترشهای دیگر این تصویر را به خودی خود بازتاب می دهد و نسخه های آینه کاری شده ای از " میلیون دلار صورت" ارائه می دهد”زیبایی سیاه - غریبی که در سراسر مواد تبلیغاتی جلا Ambers جلا می یابد. یک طبیعت زیبایی از این تصاویر براق کننده ، یک تصویر بدون عنوان 1978برای Polished Ambers که توسط گوردون پارک ، عکاس آمریکایی آفریقایی آفریقایی مشهور به عکاس خبری خود مشهور است ، تصویری کاملاً متفاوت از زرق و برق ایمان را به تصویر می کشد. ایمان ایستاده در طرفین طرف توتیمهای آفریقای غربی ، در مقابل یک پس زمینه تقریباً غاری ، که در لباس ستونی و یک لایه یک ستونی قرار گرفته است. در جایی که تصاویر تبلیغاتی دیگر زیبایی های سیاه Revlon را از هرگونه نشانه ای قابل توجه جهان جدا کرده اند ، عکس Parks به جای ازدواج با ایمان - یک نماد مد معاصر سیاه - با تاریخچه های فرخنده و هنری قاره آفریقا رو به رو می شود. صفحه از کتاب تبلیغاتی جلا Ambers. مجموعه تبلیغات Revlon ، مرکز بایگانی ، موزه ملی تاریخ آمریکا ، موسسه اسمیتسونیان. براساس تصاویر تبلیغاتی که بصورت آنلاین در دسترس هستند ، ممکن است این انحراف هنری را به آزادی های خلاقانه ای که پارک به عنوان یک عکاس با دید در نظر گرفته است نسبت دهد. اما ، پس از بررسی بایگانی بیشتر ، می توانیم در تعامل Revlon با زنان سیاه پوست آمریکایی به عنوان مصرف کننده علاقه مند به فرهنگ زیبایی ، لنز دیگری را پیدا کنیم که به سمت قوم نگاری خم می شود. در مجموعه موزه ملی تاریخ انقلاب آمریکا Revlon ، مطالبی از کمپین جلاز Ambers در سال 1977 وجود دارد. در میان این مطالب ، کتاب تبلیغاتی بزرگی برای جلا Ambers از Revlon است که برای اهداف تجاری به نمایش در آمده است. در داخل متن فهرست مفصلی ، توضیحات مربوط به خط پولیش آمبرز ، نقاشی های آرایش ، عکس های تبلیغاتی و کنجکاوی ، شرح مختصری از مد قبایل قبل از استعمار آفریقا و شیوه های هنری همراه با تصاویر استعماری و نقشه برداری. در نامه های طلایی طلایی ، این کتاب قصد Polished Ambers را برای تقویت زیبایی خاص "زن سیاه" آورده است. اما بعداً ، صفحات بعید می آید که این مارک با ردیابی میراث مردم شناسی از آنجا که "زن سیاه" است ، بیشتر مورد توجه قرار گیرد. "آمد صفحه از کتاب تبلیغاتی جلا Ambers. مجموعه تبلیغات Revlon ، مرکز بایگانی ، موزه ملی تاریخ آمریکا ، موسسه اسمیتسونیان. با وقف كلی گسترش در كتاب تبلیغاتی به تصاویر پر جنب و جوش مردمنگاری نقاش فرانسوی امیل گالوئس - یك هنرمند دوره استعماری كه هنر او "كشفیات كشف هموطن خود ژان پاول لبوف در هنگام كاوش در آفریقا در نیمه اول این قرن. ”- Ambers Polished یک ناسازگاری شناختی را در پیام بازاریابی خود نشان می دهد. در عین حال ، خط آرایشی به دنبال تأیید پایگاه مصرف مدرن سیاه خود است و در عین حال درباره "منشاء" وجود آنها نیز وسواس دارد. در آخرین صفحه بخش تاریخچه فهرست ، نقشه 1805 اطلس آفریقا قرار دارددوباره توجه ما را به موضوع اصالت آفریقا هدایت می کند. نقشه کنده شده و منتشر شده توسط نقشه بردار جان کری ، "نقشه جدید آفریقا ، از آخرین مقامات است." این نقشه بزرگ و با دقت به نمایش درآمده ، آفریقای جنوبی بی ثمر را نشان می دهد ، یک علامت سوال جغرافیایی که احتمالاً توسط "مقامات مشابه" تأیید شده است. "یعنی دیگر کارتوگرافهای اروپایی قرن نوزدهم. این نقشه منطقه جنوبی قاره را به دلیل "قسمتهای ناشناخته" خود برچسب می زند ، به گونه ای که از تلاش های بزرگ Revlon برای عبور از قلمرو مصرف کننده نامشخص با لوازم آرایشی خاص نژادی متفاوت نیست. هر دو شیوه کاملاً مملو از پیش فرض است. جسارت اعلان نقشه هنوز این سؤال را ایجاد می کند: این قسمت ها "ناشناخته" برای چه کسانی است؟ صفحه از کتاب تبلیغاتی جلا Ambers. مجموعه تبلیغات Revlon ، مرکز بایگانی ، موزه ملی تاریخ آمریکا ، موسسه اسمیتسونیان. در صفحات تبلیغاتی پایانی کتاب کاتالوگ Polished Ambers ، تصاویر مدلهای ایمان ، کوکو میچل ، پگی دیلارد و بازیگر نقش تامارا دابسون با مجسمه های آفریقایی در ترکیب هستند که شکل زنانه را نشان می دهد. در حقیقت ، به نظر می رسد که این عکسها بین چهره های این زنان سیاه پوست معاصر و مجموعه ای از آثار آفریقایی که از اهمیت معنوی یا هنری آنها محروم شده اند ، مجبور می شوند. تصاویر را محو می کند که خطوط بین مردم تبار آفریقا و مصنوعات آفریقایی را در بر می گیرد ، تصاویر تلاش می کنند تا تحول بسیار خوبی را در بیانیه های برند تجسم دهند که از "چهره های مجسمه ساز" و "زیبایی تاریک" قرن بیستم زنان مصرف کننده سیاه استفاده می کنند. در حال گذر از زمان ، جغرافیا و قومیت ، فهرست پولیش آمبرز امروز مانند تلاش ناموفق یك شركت برای اتخاذ آفرین-سانتریسم در لانگوا فرانكا تجاری است.ریشه- تحسین برانگیز داستان چند نسل و قاره ای قاره مرد آفریقایی و فرزندانش که در جنوب آمریکا - که در ABC پخش می شد - به بردگی مجبور شدند به بردگی بپردازد ، می تواند برای این مطالب تبلیغاتی به عنوان نشانه ای از دهه پان-آفریقایی در دهه 1970 استدلال کند. پس از دهه 50 و 60 ، هنگامی که جنبش های ضد فرهنگی ملت - یعنی جنبش سیاه قدرت و جنبش زنان - ادعای قدرت سیاسی نماینده برهنه "طبیعی" را داشتند ، شرکت هایی مانند Revlon وارد فرهنگ زیبایی شدند که به طور فعال تعریف مجدد زیبایی. با ایجاد یک مورد برای زیباسازی که نشانگرهای بصری انقلاب زیبایی شناختی دوران حقوق مدنی را حفظ کرده است ، سرمایه کمپین Polished Ambers بر قدرت بصری سوژه های منتخب خود ، مدل های مشکی با رنگ های قهوه ای پوست ، آبراه ها و نوارهای برقی آویزان شده است. با این وجود ، ما به عنوان مصرف کننده باید محتاط باشیم که این درخواست های سیاسی را برای هرگونه تراز سیاسی واقعی اشتباه نگیریم. از این گذشته ، موفقیت صنعت آرایشی مستلزم آن است که انگیزه اجتماعی ما برای صیقلی کردن و خوشبختی ، الهام بخش از انگیزه مصرف باشد و نه انتقاد فرهنگی. یادداشت های مربوط به یادداشت Essence یادداشت هایی در مورد مقاله منتشر نشده درباره هنرمندان زن سیاه پوست برای ذات (جزئیات) ، حدود 1980. مقالات جودیت ویلسون ، 1966-2010 . آرشیو هنر آمریکایی ، موسسه اسمیتسونیان. پس چرا Revlon و Essence در درجه اول به دنبال یک مورخ هنر بودند؟ چگونه می توانیم فوریت قابل توجه درخواست Essence را برای کمک به ویلسون درک کنیم؟ در این یادداشت آمده است: "مصلحت ، کلمه نگهبان است." مصلحت ، چنین انتخاب کلمه ای جالب است. برای اسم ، روشی از هستی یا عملی را بیان می کند که بیشتر به معنای اهداف است و نه به معنی. در زمانی که عناوین آرایشی و بهداشتی ملی مانند Revlon و L'Oréal تلاش کردند تا وارد بازار سیاه شوند ، انتشاراتی مانند Essenceو نویسندگانی مانند جودیت ویلسون که دانش زیادی در مورد فرهنگ (های) آفریقایی آمریکایی در اختیار داشتند ، برای شرکتهای زیبایی به طور فزاینده ای ارزش پیدا کرده بودند. در شرایط مناسب ، حتی تخصص منتقدان مورخ ، آنقدر نادیده گرفته شده توسط شرکت های آمریکایی ، می تواند از نظر اقتصادی سودمند باشد. علیرغم همه اینها ، سرمایه داری به طرز چشمگیری سازگار است. Revlon در مواجهه با بازاریابی به یک پایگاه مصرف کننده تحت نظارت ، از کسانی که رابطه هنر و مخاطب را درک می کردند ، حمایت کرد. و چه کسی بهتر از یک مورخ هنری سیاه است که اولویت ها و سنت های زیبایی شناختی مردم خود را تغییر شکل دهد و بیان کند؟

مرکز مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مرکز مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تحصیل مشاور daneshgah بازدید : 469 تاريخ : جمعه 18 مرداد 1398 ساعت: 1:31

این مطلب بخشی از یک سری در حال انجام است که نشانگر خریدهای جدید است. آرشیو هنر آمریکایی مطالب اصلی را - نامه های اصلی ، نوشتارها ، طرح های اولیه ، دفترچه ها ، عکس ها ، سوابق مالی و موارد مشابه - جمع آوری می کند که از ارزش تحقیق قابل توجهی برای مطالعه هنر در ایالات متحده برخوردار است. نسخه ای از این مقاله در ابتدا در شماره بهار 2018 (شماره 58 ، شماره 1) از بایگانی نشریه آرشیو ژورنال آمریکایی منتشر شد . اطلاعات بیشتر در مورد مجله را می توانید در http://www.jouals.uchicago.edu/toc/aaa/current. پرتره Senga Nengudi Senga Nengudi ، ca. 1978 (جزئیات مربوط به برگه تماس). عکس توسط آدام آویلا عکاسی. مقالات Senga Nengudi ، بایگانی هنر آمریکایی ، موسسه اسمیتسونیان. Senga Nengudi ، هنرمند مفهومی آمریکایی آفریقایی تبار ، Sue Irons در سال 1943 در شیکاگو متولد شد. در سال 1975 او نام آفریقایی Senga Nengudi را تصویب کرد. دستیابی به آرشیو از مقالات وی ، میراث ننگوودی را به عنوان پیشگام هنر مینیمالیسم و ​​عملکرد برجسته و به عنوان یک فعال سیاسی تضمین می کند. این مقالات چندین دهه آزمایش با مواد و همچنین تلاش برای گسترش پتانسیل های بیان مجسمه و رقص را بازگو می کنند. آنها همچنین کاوش های ننگوودی در مورد امکان نمایشگاه برای هنرمندان آفریقایی آمریکایی در خارج از فضاهای موزه و گالری سنتی را شرح می دهند. مقالات ننگوودی مطالعات وی را در ایالات متحده و ژاپن مستند می کند. آنها شامل مقالات ، مقالات ترمی ، طراحی و نمرات از سالهای تحصیل وی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا ، لس آنجلس ، جایی که وی لیسانس هنرهای زیبا را با یک خردسال در رقص (1966) و کارشناسی ارشد هنرهای مجسمه سازی (1971) به دست آورد. در سالهای 1966-67 ، ننگودی فرهنگ ژاپنی را در دانشگاه واسدا در توکیو تحصیل کرد. او در آنجا تمرکز هنری خود را از شرایط مادی و جسمی به رویکردی فلسفی تر که به سمت غیرمادی و متافیزیکی گرایش یافته است ، تغییر داد. او به بررسی رابطه بین زمان و مکان ، خطوط و نور ، بداهه نوازی و حرکت رقص ، آیین و انقلاب پرداخت. نمایندگی وقت خود در توکیو یک کیسه Pan Am است که با کارت پستال های هوایی ، نامه ها و برچسب های مهر شده از جعبه هایی که از گمرک عبور می کردند پر شده است. نامه های مادرش ، برادرش ، عکس مکاتبات در کیف Pan Am از مقالات Senga Nengudi. کیسه Pan Am با مکاتبات مربوط به Senga Nengudi که در ژاپن ، در سالهای 1966-667 دریافت کرده بود ، پر شده است. مقالات Senga Nengudi ، بایگانی هنر آمریکایی ، موسسه اسمیتسونیان. این مجموعه شامل پنجاه و پنج دفترچه خاطرات و ژورنالهای مربوط به سالهای 1975 تا 2011 ، هشت ژورنال بدون سابقه و سی و نه برنامه نویسان حاشیه نویسی و مصور از سال 1985 تا 2016 است. مادری زودرس مقالات حاکی از آن است که گسترش و انقباض بدن وی در دوران حاملگی و تولد دو پسر وی باعث شده است تا این هنرمند به ایجاد اشیاء بپردازد که تجسم محدودیت ها و انعطاف پذیری زنان تبار آفریقایی در ایالات متحده است. در ابتدا که توسط گالری ها و موزه های اصلی نیویورک رد شد ، ننگودی در نمایشگاه Just Above Midtown (JAM) از Linda Goode Bryant ، نمایش داد که مرکز نمایش تولید فرهنگی آوانگارد آمریکایی آفریقایی آفریقایی از سال 1974 تا 1986 بود . ایل ووزدر مارس 1977 در JAM. در آنجا مجسمه های بیومورفیک را که به نتیجه امضاء وی می رسیدند آغاز کرد: شیلنگ مش شلوار نایلونی که در پاسخ به حرکت چهره زن کشیده شده بود ، در فضا تعلیق می شد ، یا با شن وزن می شد. مقالات حاوی اطلاعیه کارت پستال برای این نمایشگاه و همچنین مستندات آزمایش با کاغذ ، پلاستیک و لاستیک است که منجر به سری RSVP شد. ده نوار VHS و هفت فیلم نوار کاست از 1976 تا 1996 مستندات دارند ، که بسیاری از این مجموعه ها شامل همکاران مکرر نانگوودی ، بانک ها ، هامونز ، مارن هاسینجر ، باربارا مک کالو ، بوچ نوریس و جان اوتربریج هستند. Erin Jenoa Gilbert مجری نسخه های خطی آفریقایی آمریکایی برای بایگانی هنر آمریکایی است.

مرکز مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مرکز مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تحصیل مشاور daneshgah بازدید : 298 تاريخ : جمعه 18 مرداد 1398 ساعت: 1:30

نمودار خطی که نرخ فقر برای بیوه ها و زنان متاهل را نشان می دهدنرخ فقر برای بیوه ها در 20 سال گذشته کاهش یافته است. این روند احتمالاً برای آینده قابل پیش بینی ادامه خواهد یافت. هنگامی که مرگ شوهر باعث کاهش درآمد بازنشستگان از تأمین اجتماعی و مستمری (در صورت داشتن یکی از این زنان) شود ، زنان با خطر لاغر شدن در فقر روبرو می شوند. اما با شروع دهه های 1970 و 1980 ، زنان با سرعتی بی سابقه وارد مکان های کاری کشور شدند. اکنون زنان تقریبا نیمی از نیروی کار را تشکیل می دهند و دارای تحصیلات بیشتری هستند و این به معنای مشاغل بهتر است - و شانس بیشتری برای داشتن برنامه بازنشستگی کارفرمایان خود دارند. در نتیجه ، آنها به طور فزاینده ای از نظر مالی مستقل شده اند. این روند استقلال بیشتر در حال حاضر در بین زنان پیر دیده می شود. براساس اعلام مرکز تحقیقات بازنشستگی ، بیوه های بین 65 تا 85 سال در 10 سال کار بیشتر از نسل مادرشان قرار داده اند ، این امر به کاهش نرخ فقر از 20 درصد در سال 1994 به 13 درصد در سال 2014 کمک کرده است . اخیراً ، تغییر مهمی در الگوهای ازدواج صورت گرفته است که انتظار می رود در آینده در کاهش بیشتر فقر بیوه نقش داشته باشد. زنانی که وضعیت اقتصادی و اقتصادی پایین تری دارند - تحصیلات کمتری و درآمد کمتری دارند - با نرخ کمتری نسبت به گذشته ازدواج می کنند. و زنان متاهل به طور فزاینده ای تحصیل کرده و درآمد بالاتری دارند. این به "انتخاب ازدواج" معروف است. محققان تخمین می زنند که میزان فقر بیوه ها تا سال 2029 به 8 درصد کاهش می یابد - 5 درصد از امروز پایین تر است. این مطالعه بسیار دلگرم کننده است. اما واقعیت این است که میزان فقر بیوه ها ، و همچنان ادامه خواهد داشت ، به طور قابل توجهی بالاتر از زنان متاهل است. برای خواندن کل مطالعه ، نویسنده آلیشیا H. مونل ، جفری سانزنباخر و آلیس ذوالکارن ، به "چه عواملی کاهش فقر بیوه ها را توضیح می دهد؟" مراجعه کنید. خلاصه ای از این مقاله نیز موجود است . تحقیقات گزارش شده در اینجا به موجب کمک هزینه ای از طرف اداره تأمین اجتماعی ایالات متحده (SSA) که به عنوان بخشی از کنسرسیوم تحقیقات بازنشستگی تأمین می شود ، انجام شده است. نظرات و نتیجه گیری های بیان شده صرفاً نظرات نویسنده (بازدید کنندگان) است و بیانگر عقیده یا سیاست SSA یا هیچ نمایندگی از دولت فدرال نیست. نه دولت ایالات متحده و نه هیچ نمایندگی از آن و هیچكدام از كارمندان آنها هیچگونه ضمانتی ، بیان یا ضمنی را ارائه نمی دهند ، یا مسئولیت قانونی و یا مسئولیت قانونی در قبال صحت ، كامل بودن یا مفید بودن مطالب این گزارش را بر عهده نمی گیرند. در اینجا به هر محصول ، فرآیند یا خدمات تجاری خاص با نام تجاری ، علائم تجاری ، تولید کننده ، یا در غیر این صورت لزوماً تصدیق ، توصیه یا طرفداری دولت ایالات متحده یا هر نمایندگی از آن نیست.

مرکز مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مرکز مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تحصیل مشاور daneshgah بازدید : 359 تاريخ : جمعه 18 مرداد 1398 ساعت: 1:13

یک مورد ورشکستگی برطرف نخواهد شد بدهی کالج ، که - بر خلاف کارتهای اعتباری - معمولاً نمی توانند توسط دادگاه ها تخلیه شوند. طبق گفته LendEdu ، وب سایت مالی ، از هر سه كم درآمد كه برای حمایت از ورشكستگی از طلبكاران خود اقدام كرده اند وام دانشجویی دارند و با این مخمصه روبرو هستند. تسویه بدهی آنها از دادگاهها بسیار محدود است ، زیرا ارزش کل وام های کالج غیر قابل تعویض آنها تقریباً با تمام بدهی های دیگر آنها که شامل کارت های اعتباری ، قبض های پزشکی و وام های اتومبیل است ، برابر است. تحت این شرایط ، تشکیل پرونده ورشکستگی "به نظر نمی رسد که از راه اندازی مجدد مالی" ، گفت: مایک براون ، وبلاگ نویس LendEdu. اگرچه LendEdu داده های مربوط به فیلترهای ورشکستگی کم درآمد را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد ، انعطاف پذیری دادگاه در مورد وام های دانشجویی بر گسترش گسترده ای از فیلترهای ورشکستگی تحصیلات دانشگاهی تأثیر می گذارد. در گذشته به افراد اجازه داده می شد از ورشکستگی برای کاهش وام های دانشگاه خود استفاده کنند. اما در سال 1998 ، كنگره این گزینه را حذف كرد مگر آنكه وام گیرندگان بتوانند نشان دهند كه آنها تحت "سختی های ناعادلانه" قرار دارند ، یك استاندارد قانونی كه برآورده شدن آن بسیار دشوار است. در حالی که الزام قانونی از سال 1998 تغییر نکرده است ، پرداخت هزینه کالج بسیار جدی تر شده است. امروز آمریکایی ها نزدیک به 1.6 تریلیون دلار بدهی دانشجویی بدهکار هستند که رتبه دوم وام های معوق را ندارد. جامعه حقوقی و قانونگذاران برای ارائه تخفیف بیشتر در مورد قانون ورشکستگی مربوط به وام های دانشجویی پیشنهاد می کنند. برخی از قضات و وکلا نیز در حال تفسیر آزادانه تر از اساسنامه مشکلات سخت افزاری هستند. اما تغییر به اندازه کافی سریع نخواهد بود برای میلیون ها فیلترشکن ورشکستگی که بخشی از بدهی های بدهی دانشجویی به بخشی از دادگاه منتقل می شوند. کیم بلانتون نویسنده Squared Away از شما دعوت می کند تا ما را در توییتر دنبال کنید SquaredAwayBC . برای ماندن در وبلاگ ما ، لطفا به لیست ایمیل رایگان ما بپیوندید . هر هفته فقط یک ایمیل دریافت خواهید کرد - با پیوندهایی به دو ارسال جدید برای آن هفته - وقتی در اینجا ثبت نام می کنید . این وبلاگ توسط مرکز تحقیقات بازنشستگی در کالج بوستون پشتیبانی می شود.

مرکز مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مرکز مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تحصیل مشاور daneshgah بازدید : 293 تاريخ : جمعه 18 مرداد 1398 ساعت: 1:12

به ندرت تحقیقات آکادمیک مانند این اتفاق باعث جلب توجه مخاطبان عمومی می شود. یک مطالعه شدید سال 2015 ، برجسته در نیویورک تایمز ، نشان داد که میزان مرگ و میر در میان آمریکایی های میانسال آمریکایی افزایش یافته است و به اصطلاح "مرگ ناامیدی" مانند اعتیاد به مواد افیونی ، خودکشی و بیماری کبد را مقصر می داند. افزایش مرگ و میر ، به ویژه برای افراد سفید پوست با سطح تحصیلات پایین ، با کاهش نرخ مرگ و میر محققان برای آمریکایی های اسپانیایی و سیاهپوست روبرو بود. تیم و همسران که این مطالعه را انجام دادند ، اظهار داشتند که "عدم امنیت اقتصادی" می تواند راهی برای تحقیق در زمینه اصلی علت ناامیدی در آمریکایی های سفیدپوست باشد. یک مطالعه در سال 2018 جایی انجام شد که آنها را ترک کردند و ارتباطی بین شرایط اقتصادی و برخی از انواع مرگ و میرها پیدا کردند. محققان دانشگاه میشیگان ، دانشگاه فارغ التحصیل کلارمونت و انستیتوی شهری گفتند که شرایط اقتصادی نامساعد - در قالب ضررهای اشتغال محلی - در افزایش مرگ و میرها از سال 1990 از مشکلات بهداشتی مزمن مانند بیماری های قلبی و عروقی به ویژه در بین 45 تا سال نقش داشته اند. بچه های 54 ساله با تحصیلات دبیرستانی یا کمتر. با این حال ، آنها نمی توانند ارتباطی با افزایش مرگ و میر ناامید کنند. در یک مطالعه 2019 در ژورنال سلامت و رفتار اجتماعی ، این همان محققان در عوض بر آنچه که باعث افزایش نابرابری تحصیلی در روند امید به زندگی در میان سفید پوستان می شود ، متمرکز شده اند : امید به زندگی برای کسانی که تحصیلات بیشتری دارند افزایش می یابد اما برای تحصیلات کمتر و راکد یا سقوط است. سفیده ها درمورد دلایل سلامتی این امر ، آنها دریافتند که شرایط مزمن مانند بیماری های قلبی عروقی و حتی سرطان برای توضیح امید به زندگی کمتر از تحصیلات سفید پوستان بسیار حیاتی است ، و آنها هشدار داده اند که تأکید بیش از حد بر مرگ ناامید نشود. آنها در ادبیات پزشکی خاطرنشان كردند كه بیماریهای قلبی عروقی و بعضی از سرطانها به دلیل استرسهایی كه آمریکایی های محروم طی دهه ها تجربه می كنند ، به طور مداوم با "سایش و پارگی" در سیستم های بدن پیوند خورده اند ، زیرا آنها درآمد كمتری می كنند و مشكلات چهره ای از كمبود آن دارند. فرصت ها و مراقبت های پزشکی ناکافی برای محیط های زندگی عادی - سایپرز ، باشگاه دانش این مطالعه نتیجه گیری کرد که "خطرات بیماری مزمن ناشی از استرس ممکن است در بین افراد کم تحصیل شده ، از جمله در پاسخ به مشکلات اقتصادی و نابرابری اجتماعی رو به رشد باشد." برای خواندن اولین مطالعه ، که توسط جان محدود، Arline Geronimus کرده، تیموتی Waidmann، و خاویر رودریگز، "مشکلات اقتصادی محلی و نقش آن در روند امید به زندگی." دیدن آنها مقاله دوم در شماره اخیر به نظر می رسد مجله بهداشت، درمان و اجتماعی رفتار . برخی از تحقیقات گزارش شده در اینجا به موجب کمک هزینه ای از طرف اداره تأمین اجتماعی ایالات متحده (SSA) که به عنوان بخشی از کنسرسیوم تحقیقات بازنشستگی تأمین می شود ، انجام شده است. نظرات و نتیجه گیری های بیان شده صرفاً نظرات نویسنده (بازدید کنندگان) است و بیانگر عقیده یا سیاست SSA یا هیچ نمایندگی از دولت فدرال نیست. نه دولت ایالات متحده و نه هیچ نمایندگی از آن و هیچكدام از كارمندان آنها هیچگونه ضمانتی ، بیان یا ضمنی را ارائه نمی دهند ، یا مسئولیت قانونی و یا مسئولیت قانونی در قبال صحت ، كامل بودن یا مفید بودن مطالب این گزارش را بر عهده نمی گیرند. در اینجا به هر محصول ، فرآیند یا خدمات تجاری خاص با نام تجاری ، علائم تجاری ، تولید کننده ، یا در غیر این صورت لزوماً تصدیق ، توصیه یا طرفداری دولت ایالات متحده یا هر نمایندگی از آن نیست.

مرکز مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مرکز مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تحصیل مشاور daneshgah بازدید : 260 تاريخ : جمعه 18 مرداد 1398 ساعت: 1:11